Menu

.

Rząd nie przygotował kraju na czas kryzysu

Rząd nie przygotował kraju na czas …

Według marcowej projekcji inflacji ...

Koronawirus - pozostań w domu - nowe zasady w UK

Koronawirus - pozostań w domu - now…

Koronawirus: nowe zasady dotyczące ...

Informacja dla osób zainfekowanych koronawirusem

Informacja dla osób zainfekowanych …

Koronawirus budzi niepokój. Gdzie u...

Kiedy używać maseczek na twarz

Kiedy używać maseczek na twarz

Nie zaleca się używania masek na tw...

Od kwietnia wzrasta płaca minimalna w UK - rok podatkowy 2020/2021

Od kwietnia wzrasta płaca minimalna…

Od kwietnia 2020 roku wzrasta najni...

Dni wolne od pracy w 2020 i 2021 roku w Wielkiej Brytanii

Dni wolne od pracy w 2020 i 2021 ro…

Bank holidays oznaczają święta publ...

Nowe banknoty o nominale 20 funtów wchodzą do obiegu

Nowe banknoty o nominale 20 funtów …

Bank Anglii od czternastu miesięcy ...

Jak złożyć wniosek o nadanie statusu osoby osiedlonej w UK

Jak złożyć wniosek o nadanie status…

Aby uzyskać status osoby osiedlonej...

Prawa przysługujące w ramach statusu osoby osiedlonej w UK

Prawa przysługujące w ramach status…

Jeśli Wielka Brytania wystąpi z Uni...

Status osoby osiedlonej w Wielkiej Brytanii

Status osoby osiedlonej w Wielkiej …

Nadal nie wiadomo kiedy Wielka Bryt...

Brexit – jak uzyskać międzynarodowe prawo jazdy

Brexit – jak uzyskać międzynarodowe…

Po opuszczeniu Unii Europejskiej pr...

Brexit a prawo jazdy

Brexit a prawo jazdy

Istnieje duże prawdopodobieństwo, ż...

Prev Next
  1. Finanse
  2. Polska
  3. Wielka Brytania
  4. Kościół
  5. Sport
  6. Zdrowie
Czy podstawowy rachunek płatniczy sprawdzi się w Polsce?

Czy podstawowy rachu…

Zgodnie z wymogiem Unii Europejskiej od 8 sierpnia...

Kobiety rzadko oszczędzają

Kobiety rzadko oszcz…

Czy Polki mają dużą wiedzę na temat finansów? Czy ...

Złoto nadal drożeje

Złoto nadal drożeje

W ostatnich latach banki centralne na całym świeci...

Polakom nie zawsze starcza do pierwszego

Polakom nie zawsze s…

42% Polaków czasami nie starcza pieniędzy do kolej...

Jak Sylwester to tylko w Zakopanem

Jak Sylwester to tyl…

Spośród najchętniej wybieranych miejscowości na po...

Respirator z drukarki 3D - projekt open-source

Respirator z drukark…

Pomysł stworzenia respiratora ostatniej szansy – c...

Rynek nieruchomości w I kw. 2020 roku

Rynek nieruchomości …

Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefi...

Biznes czeka na konkretny harmonogram odmrażania gospodarki

Biznes czeka na konk…

Kolejne programy pomocowe dla firm różnej wie...

Szczepić czy nie szczepić - oto jest pytanie

Szczepić czy nie szc…

Każdej zimy NHS organizuje masową akcję szczepień ...

W jaki sposób NHS 111 może Ci pomóc?

W jaki sposób NHS 11…

Dr Anika Tanna, lekarz rodzinny z Central Uxbridge...

Coraz większy wpływ koronawirusa na życie w UK

Coraz większy wpływ …

Tesco, największa sieć supermarketów w Wielkiej Br...

Łamanie praw obcokrajowców w Wielkiej Brytanii

Łamanie praw obcokra…

Jeśli jesteś obcokrajowcem pracującym w Wielkiej B...

Nie trenuj - Daję Słowo na niedzielę 17-11-2019

Nie trenuj - Daję Sł…

O dziwnym zakazie Jezusa, o zburzeniu świątyni, o ...

Muzeum Archidiecezji Warszawskiej zaprasza na wystawę ikon - Psalmy

Muzeum Archidiecezji…

W dniach od 1 lutego do 15 marca w Muzeum na Dziek...

Bazylika św. Floriana w Krakowie - msze online

Bazylika św. Florian…

Obecny barokowy kościół położony przy Placu Matejk...

Duchowy Red Bull - Daję słowo na niedzielę 31 maja 2020 roku

Duchowy Red Bull - D…

Franciszkańskie rozważania 'Daję słowo' na niedzie...

Promocja sportu w szkołach

Promocja sportu w sz…

200 szkół z całej Polski bierze udział w ...

Problem z odpornością u sportowców

Problem z odporności…

Niekorzystnym skutkiem zwiększonej aktywności fizy...

Europejskie ligi piłkarskie notują rekordowe przychody

Europejskie ligi pił…

Europejskie ligi piłkarskie zarabiają więcej niż k...

Seksowny taniec Michelle Janneke - Barcelona 2012

Seksowny taniec Mich…

Michelle Jenneke stała się gwiazdą YouTube, po opu...

Owocowy eliksir młodości - owoce granatu

Owocowy eliksir młod…

Owoc granatu działa bardzo korzystnie na nasz orga...

Keczup a nowotwory

Keczup a nowotwory

Jest dodawany niemal do wszystkiego. Okazuje się, ...

Codzienna dieta powinna zawierać jak najwięcej warzyw

Codzienna dieta powi…

Dietetycy radzą, by codzienne menu opierać na warz...

Nietolerancja glutenu

Nietolerancja gluten…

Czy gluten jest substancją szkodliwą? Czym jest ni...

Chcesz schudnąć - ćwicz rano

Michał Kowalski - trener personalny Michał Kowalski - trener personalny

Na skuteczność treningów wpływa nie tylko systematyczność, lecz także pora ich wykonywania oraz miejsce w naszym planie dnia. Aktywność fizyczna „na zmęczeniu” na pewno nie przyniesie takich efektów, jak ćwiczenia przeprowadzone z pełnym zapasem sił. Dodatkowo z badań naukowych wynika, że osoby, które chcą się pozbyć zbędnych kilogramów, nabrać masy mięśniowej czy poprawić wytrzymałość organizmu, powinny ćwiczyć w konkretnych godzinach.

Najlepszą porą na ćwiczenia dla osób odchudzających się jest poranek. Wtedy metabolizm jest dość mocno pobudzony, dzięki czemu stymuluje organizm do szybszego spalania kalorii. Z kolei mięśnie są najsilniejsze we wczesnych godzinach popołudniowych. Właśnie o tej porze są największe szanse na osiągnięcie najlepszych efektów treningowych. Poza tym ciało jest już rozgrzane, dzięki czemu zmniejsza się ryzyko wystąpienia kontuzji. Z kolei najlepszą porą na ćwiczenia siłowe jest późne popołudnie, od 16.00 do 19.00. Wtedy ponownie uaktywnia się metabolizm, serce zaczyna pompować więcej krwi, poziom hormonów jest ustabilizowany, mięśnie reaktywują swoje siły i wzrasta wytrzymałość organizmu.

Trudno znaleźć taką optymalną, uniwersalną godzinę ćwiczeń. Na ogół rozkłada to się na dwie transze, albo poranną, albo wieczorną. I wydaje mi się, że każda z osób, która ćwiczy w poszczególnych grupach, nigdy by nie zamieniła tej godziny, bo to jest kwestia adaptacji i przyzwyczajenia – mówi Michał Kowalski, trener personalny CityFit.

Jeśli zdecydujemy się wykonywać treningi rano, po południu bądź wieczorem, to warto trzymać się raz wyznaczonej godziny. Pozwoli to organizmowi przyzwyczaić się do wzmożonego wysiłku fizycznego o określonej porze dnia. Systematyczność może podnieść efektywność treningów nawet o kilkanaście procent.

Weekendy są idealnym czasem, żeby znaleźć sobie ten czas optymalny. Można wypróbować, jak się trenuje rano, w następnym tygodniu, jak się trenuje po południu albo wieczorem, i sprawdzić, kiedy parametry treningu są najlepsze albo kiedy mamy najlepsze nasze samopoczucie – mówi Michał Kowalski.

Po intensywnym treningu porannym możemy się czuć zmęczeni, z kolei wieczorny doda nam energii i spowoduje, że pobudzeni nie będziemy mogli zasnąć.

– Po treningu porannym mamy coś takiego, co się wiąże ze spadkiem energii, bo przecież nasze ciało musi znaleźć czas na regenerację i przez to możemy zapłacić słabszym dniem w pracy. Natomiast w przypadku treningu wieczornego często jest tak, że po dniu pracy trudno zebrać się do ćwiczeń – przyznaje Michał Kowalski.

Ważne jest także określenie swoich oczekiwań względem treningu. Czy ma on tylko relaksować, modelować sylwetkę czy pomóc w zrzuceniu zbędnych kilogramów.

 Aby wymodelować sylwetkę, potrzeba trzech sesji treningowych w przeciągu 6–7 dni. Każda z nich powinna zajmować od 45 do 95 minut. Natomiast, żeby spalić tkankę tłuszczową i wyrzeźbić ciało, dobrze żeby ta aktywność fizyczna była codziennie. To nie musi być wizyta w fitness klubie, to może być np. spacer z pracy do domu – podkreśla Michał Kowalski.

Z danych warszawskiego klubu CityFit wynika, że najwięcej klientów, bo niemal połowa, odwiedza to miejsce w godzinach 17–22. W godz. 11–17 jest to 25–20%, przed południem blisko 15%, zaś między godziną 22 a 6 rano ćwiczy ponad 10% osób. Dlatego też coraz więcej fitness klubów przede wszystkim z myślą o takich klientach, otwiera swoje drzwi przez całą dobę.

 

 źródło : lifestyle.newseria.pl

hrs-red-132-63


Media

Wywiad - newseria.pl - Michał Kowalski - trener personalny

Skomentuj

Upewnij się, że zostały wprowadzone wszystkie wymagane informacje oznaczone gwiazdką (*). Kod HTML jest niedozwolony.

Powrót na górę

Reklama

Kościół katolicki

Bestsellery

Mama w sam raz. Jak wrzucić na luz i być w końcu szczęśliwą mamą
  • Autor: Joanna Kokoszkiewicz
  • Cena: 29.90 17.94 zł
Dodaj Mama w sam raz. Jak wrzucić na luz i być w końcu szczęśliwą mamą do koszyka

Podróżowanie

Dziękujemy za odwiedzenie naszego portalu i wykazaną aktywność. Zapraszamy ponownie.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Czym są pliki „cookies”?

Poprzez pliki „cookies” należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych Użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. „Cookies” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Do czego używamy plików „cookies”?

W cookies znajdują się niezbędne informacje do prawidłowego funkcjonowania serwisu, w szczególności procesu autoryzacji (logowania), uproszczenia operacji związanych z lepszym dopasowaniem serwisu do potrzeb Użytkownika, tworzenia statystyk oglądalności oraz w przypadku realizacji dodatkowych funkcjonalności serwisu np. liczników, sond, sklepów internetowych, serwowania reklam. Informacje zawarte w cookies mogą być odczytywane wyłącznie przez serwer, który je utworzył.

Jakich plików „cookies” używamy?

Powszechnie stosowane są dwa rodzaje plików cookie – sesyjne oraz stałe. „Cookies” sesyjne, to pliki tymczasowe, które pozostają na urządzeniu użytkownika do momentu wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia przeglądarki. „Cookies” stałe pozostają w pamięci urządzenia użytkownika przez czas określony w ich parametrach lub do momentu ich ręcznego usunięcia.

Pliki „cookies” wykorzystywane przez partnerów operatora strony internetowej, w tym w szczególności użytkowników strony internetowej, podlegają ich własnej polityce prywatności.

Warunkiem działania „cookies” jest ich akceptacja w przeglądarce oraz ich nie usuwanie. Większość przeglądarek, z których można korzystać na komputerach, smartfonach czy innych urządzeniach, domyślnie akceptuje pliki „cookies”. Można zmienić te zasady w ustawieniach przeglądarki, najczęściej w zakładce Prywatność. Użytkownik może zablokować automatyczną obsługę plików cookie bądź ustawić, aby przeglądarka informowała o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w zakładce Pomoc w menu przeglądarki. Prosimy jednak pamiętać, że wyłączenie plików „cookies” może mieć wpływ na wyświetlanie naszej strony oraz na możliwość korzystania z niektórych jej funkcjonalności.

Gwarantujemy, że „cookies”, których używamy mają na celu jedynie poprawę działania serwisu, nie śledzą Użytkownika, nie są wykorzystywane do analizy pod kątem dostarczania Użytkownikowi sprofilowanych reklam lub innych celów marketingowych oraz nie zapisują informacji o stronach, które Użytkownik odwiedził w Internecie.

Uwaga! Na naszej stronie internetowej mogą znajdować się odwołania do innych serwisów internetowych, które stosują własne polityki prywatności. Rekomendujemy zapoznanie się z każdą z takich polityk, ponieważ anglia4u.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za zasady zachowania prywatności obowiązujące na tych serwisach.

Wyrażenie zgody na przechowywanie plików „cookies” i dostęp do informacji w nich zawartych.

Przechowywanie plików „cookies” i dostęp do informacji w nich zawartych wymaga zgody Użytkownika. Użytkownik może wyrazić zgodę, o której mowa w zdaniu poprzedzającym za pomocą ustawień oprogramowania zainstalowanego w wykorzystywanym przez niego urządzeniu. Takim oprogramowaniem jest przeglądarka internetowa. Najczęściej oprogramowanie przeznaczone do przeglądania stron www (przeglądarka internetowa) domyślnie zezwala na przechowywanie plików „cookies” na urządzeniu użytkownika dlatego prosimy o sprawdzenie ustawień swojej przeglądarki. Informacja o zmianie tych ustawień jest przedstawiona poniżej.

Mozilla Firefox

W menu Narzędzia wybierz Opcje, a następnie zakładkę Prywatność. Tam możesz wyłączyć zapisywanie plików cookies w ogóle, bądź usunąć pojedyncze "ciasteczka".

Google Chrome

W menu w prawym górnym rogu przeglądarki wybierz Narzędzia oraz Wyczyść dane przeglądania... Tam możesz usunąć wszystkie pliki cookies, a także, klikając Więcej informacji, przejść do strony pomocy, z której dowiesz się jak dotrzeć do zaawansowanych ustawień plików cookies.

Internet Explorer

W menu Narzędzia wybierz Opcje internetowe, a następnie zakładkę Prywatność. Suwakiem możesz zmieniać ogólny poziom prywatności. Możesz też określać warunki dla poszczególnych serwisów internetowych po kliknięciu przycisku Witryny.

Opera

Otwórz menu Opera i wybierz Ustawienia, a następnie Wyczyść historię przeglądania... Tam możesz usunąć pliki cookies, a także przejść do szczegółowych ustawień klikając przycisk Zarządzaj ciasteczkami...

Apple Safari

W menu Safari wybierz Preferencje, a następnie zakładkę Prywatność, gdzie możesz zarządzać plikami cookies.