Menu

.

Ku pokrzepieniu serc

Ku pokrzepieniu serc

Przez wielu nazywana jest „Insta ba...

Transport po brexicie

Transport po brexicie

Najbardziej widoczną konsekwencją B...

MS chce tylnymi drzwiami wprowadzić regulatora polskiego internetu

MS chce tylnymi drzwiami wprowadzić…

Ustawa wolnościowa została 22 stycz...

Egzekucja komornicza z wynagrodzenia

Egzekucja komornicza z wynagrodzeni…

W Polsce działa obecnie 1858 komorn...

Płaca minimalna w UK - rok 2020/2021

Płaca minimalna w UK - rok 2020/202…

Od kwietnia 2020 roku wzrosło najni...

Rząd nie przygotował kraju na czas kryzysu

Rząd nie przygotował kraju na czas …

Według marcowej projekcji inflacji ...

Koronawirus - pozostań w domu - nowe zasady w UK

Koronawirus - pozostań w domu - now…

Koronawirus: nowe zasady dotyczące ...

Informacja dla osób zainfekowanych koronawirusem

Informacja dla osób zainfekowanych …

Koronawirus budzi niepokój. Gdzie u...

Kiedy używać maseczek na twarz

Kiedy używać maseczek na twarz

Nie zaleca się używania masek na tw...

Od kwietnia wzrasta płaca minimalna w UK - rok podatkowy 2020/2021

Od kwietnia wzrasta płaca minimalna…

Od kwietnia 2020 roku wzrasta najni...

Dni wolne od pracy w 2020 i 2021 roku w Wielkiej Brytanii

Dni wolne od pracy w 2020 i 2021 ro…

Bank holidays oznaczają święta publ...

Nowe banknoty o nominale 20 funtów wchodzą do obiegu

Nowe banknoty o nominale 20 funtów …

Bank Anglii od czternastu miesięcy ...

Prev Next
  1. Finanse
  2. Polska
  3. Wielka Brytania
  4. Kościół
  5. Zdrowie
Wirtualne karty płatnicze

Wirtualne karty płat…

Na polskim rynku funkcjonuje ponad 2 mln kart wirt...

Stopy procentowe na poziomie bliskim zera

Stopy procentowe na …

Poziom stóp procentowych i prognozy głębokośc...

Jakie są rodzaje analizy finansowej?

Jakie są rodzaje ana…

Pierwotnie analiza finansowa odnosiła się jedynie ...

Banki ograniczyły dostępność kredytów

Banki ograniczyły do…

Pod wpływem kolejnego lockdownu i wciąż niski...

Radykalizacja polskiego społeczeństwa

Radykalizacja polski…

Według raportu Fundacji Otwarty Dialog w zesz...

Kryzys w turystyce rozlewa się na inne branże

Kryzys w turystyce r…

2020 rok był bardzo trudny dla przedsiębiorcó...

Rośnie popyt na złoto wśród polskich inwestorów

Rośnie popyt na złot…

Pierwszy kwartał przyniósł spadki zakupów sztabek ...

Ucierpi branża telekomunikacyjna oraz konsumenci

Ucierpi branża telek…

Najnowsze raporty wskazują, że wykluczenie Huaweia...

Pomóż nam, pomóż sobie

Pomóż nam, pomóż sob…

Kampania NHS "Help Us Help You - Pomóż nam, Pomóż ...

Dni wolne od pracy w 2020 i 2021 roku w Wielkiej Brytanii

Dni wolne od pracy w…

Bank holidays oznaczają święta publiczne w Wi...

Płaca minimalna w UK - rok 2020/2021

Płaca minimalna w UK…

Od kwietnia 2020 roku wzrosło najniższe wynagrodze...

Wielka Brytania rozszerza program szczepień przeciwko grypie

Wielka Brytania rozs…

Wielka Brytania rozszerza program szczepień przeci...

150000 lat - Daję Słowo na niedzielę 13 września 2020 roku

150000 lat - Daję Sł…

Ile i komu trzeba przebaczyć, czyli 150 tysięcy la...

Ile ciebie w tobie - Daję Słowo na niedzielę 11 października 2020 roku

Ile ciebie w tobie -…

Kogo Bóg zaprasza do siebie? Czy wszyscy zaproszen...

Kolęda w dobie pandemii

Kolęda w dobie pande…

Wizyta duszpasterska, odbywająca się w okresie od ...

Czuwać, czyli co? - Daję Słowo na niedzielę 15 listopada 2020 roku

Czuwać, czyli co? - …

Czuwajcie - czyli wykonujcie swoje obowiązki i dzi...

Cała prawda o maśle

Cała prawda o maśle

Masło jest bardzo popularnym produktem spożywczym ...

Tylko mleko matki zapewnia optymalne odżywienie niemowlęcia

Tylko mleko matki za…

Odpowiednie odżywianie w ciągu trzech pierwsz...

Chłodniki warzywne orzeźwiają w upalne dni

Chłodniki warzywne o…

Lato sprzyja odchudzaniu i zdrowemu odżywiani...

Owocowy eliksir młodości - owoce granatu

Owocowy eliksir młod…

Owoc granatu działa bardzo korzystnie na nasz orga...

Covid-19: Rusza kampania dotycząca zdrowia psychicznego

Covid-19: Rusza kampania dotycząca zdrowia psychicznego

Na stronie Every Mind Matters pojawił się szereg nowych rozwiązań, przygotowanych specjalnie z myślą o zarządzaniu kondycją psychiczną podczas pandemii, w tym spersonalizowany plan COVID-19 Mind Plan, treści dotyczące COVID-19 dla osób indywidualnych lub dla ich najbliższych, oraz wsparcie w przypadku specyficznych problemów psychicznych tj. nerwowość, stres, obniżenie nastroju czy problemy ze snem.

Strona proponuje proste czynności tj. świadome ćwiczenia oddechowe, które pomagają pokonać niewspierające myśli czy zrelaksować napięcia mięśniowe.

  • Dane pokazują, że w tej chwili 4 na 5 dorosłych odczuwa niepokój dotyczący wpływu, jaki ma koronawirus na ich życie
  • Strona Every Mind Matters przygotowana przez Public Health England zawiera wskazówki ekspertów, w jaki sposób dbać o swoje zdrowie psychiczne, wspierać rodzinę i najbliższych w tym trudnym czasie.

Platforma dotycząca zdrowia psychicznego Every Mind Matters, przygotowana przez Public Health England, zawiera nowe porady dotyczące dbania o kondycję psychiczną podczas pandemii koronawirusa. Platforma została wzbogacona o te porady w wyniku badań przeprowadzonych na społeczeństwie brytyjskim wskazujących na fakt, że 4 na 5 osób (85.2%) odczuwa niepokój dotyczący wpływu, jaki koronawirus ma na ich życie, przy ponad połowie z grupy badanych (53.1%) przyznających, że pandemia na zły wpływ na ich dobrostan i prawie połowie badanych (46.9%) raportujących wysoki poziom lęku.

Kampanię Every Mind Matters wspierają także księżna i książę Cambridge - Catherine i William, którzy prowadzą narrację do krótkiego filmu dotyczącego Every Mind Matters, który obecnie jest udostępniany na kanałach telewizyjnych. Film jest portretem wielu osób, których życie zostało zaburzone przez pandemię wirusa Covid-19 i ma na celu pokazać ludziom, że w razie potrzeby pomoc jest dostępna i zachęca każdego do dbania o swoje zdrowie psychiczne w tym trudnym czasie.

 nhs every stayStay home

5 najważniejszych rad NHS dla zachowania zdrowia psychicznego podczas pandemii koronawirusa:

  1. Rozmawiaj o swoich obawach: to normalne, że masz obawy, że w obecnej sytuacji boisz się czy czujesz się bezradny. Zachowaj kontakt z przyjaciółmi i rodziną, używając do tego celu telefonu czy jednego z dostępnych systemów wideokonferencji i mów o swoich uczuciach.
  2. Utrzymuj rutynę i ustalaj cele: prawdopodobnie będziesz musiał przygotować sobie nową rutynę na teraz. Spróbuj rozpisać sobie plan dnia z czynnościami, które musisz wykonać w domu, uwzględniając także oglądanie filmów, przeczytanie książki czy układanie puzzli. Ustalanie celów i ich osiąganie daje poczucie sprawowania kontroli nad życiem oraz jego sensu. Zachowanie odpowiednio długiego, jakościowego snu także pomaga w zachowaniu dobrej formy zarówno fizycznej, jak i psychicznej. Zatem spanie odpowiednio długo jest ważne. Na stronie Every Mind Matters sleep page znajdziesz praktyczne porady, w jaki sposób poprawić jakość snu.
  3. Zarządzaj konsumpcją informacji medialnych: jeśli 24 godzinne wiadomości i doniesienia z social mediów sprawiają, że czujesz się bardziej zdenerwowany, to postaraj się ograniczyć oglądanie, czytanie i słuchanie wiadomości na temat pandemii do dwóch razy dziennie.
  4. Rób rzeczy, które lubisz i próbuj nowych: skupienie się na hobby, uczeniu się czegoś nowego, lub po prostu chwila relaksu w domu powinny zaowocować zmniejszeniem zdenerwowania i pomóc w poprawie nastroju. Możesz obecnie znaleźć wiele kursów czy tutoriali on-line.
  5. Dbaj o swoje ciało: nasza fizyczność ma istotny wpływ na to jak się czujemy psychicznie. W tak trudnym czasie łatwo się popaść w złe nawyki, które sprawią, że poczujesz się jeszcze gorzej. Postaraj się jeść zdrowo, dobrze zbalansowane posiłki, pij dużo wody i ćwicz regularnie. Możesz wyjść z domu raz dziennie, sam lub z najbliższymi członkami swojego domostwa, aby poćwiczyć, np. pobiegać, pospacerować czy pojeździć rowerem. Pamiętaj jednak o zachowywaniu minimum 2 metrowego dystansu od innych osób.

Minister zdrowia i opieki społecznej Matt Hancock powiedział: „Poprosiliśmy ludzi o bezprecedensowe zmiany w ich życiu codziennym jako część planu walki z globalną pandemią na szczeblu narodowym. Pozostanie w domu i nie odwiedzanie przyjaciół oraz najbliższych może zebrać swoje żniwo i zrozumiałe jest, że możesz się czuć przytłoczony czy przerażony.”

“To ważne, żebyśmy wszyscy zadbali o swoje zdrowie psychiczne w tym trudnym czasie, dlatego dziś proponujemy nowe rozwiązania na stronie NHS Every Mind Matters, która jest dostosowana do pomocy ludziom ze skutkami pandemii poprzez praktyczne rady i wskazówki.”

“Czy to poprzez ćwiczenia fizyczne, czy utrzymywanie rutyny, czy też próbowanie nowych rzeczy- jest wiele czynności, które możemy podjąć, aby utrzymać nasz umysł w zdrowej kondycji i zapobiec eskalacji problemów i zachęcałbym każdego do wypróbowania tej fantastycznej platformy”.

 

agnieszka dixonAgnieszka Dixon - psycholog, psychoterapeutaAgnieszka Dixon, psycholog psychoterapeuta dodaje: “Podczas pandemii rozmawiałam z wieloma Polakami, którzy mają obecnie problem z utrzymaniem dobrostanu psychicznego. To naturalne, że czujemy obawy, lęki, ale wciąż jest wiele rzeczy, które możemy dla siebie czy dla innych zrobić, zanim problemy zaczną eskalować i staną się dużo poważniejsze. Możemy na przykład rozmawiać z najbliższymi o ich uczuciach i wspólnie ustalać nowe cele. Namawiałabym wszystkich z polskiej społeczności do wypróbowania platformy Every Mind Matters i stworzenia Mind Planu. Te właśnie narzędzia zostały specjalnie opracowane na potrzeby tego specyficznego, trudnego czasu.”

 

Aby uzyskać więcej informacji, wyszukaj „Every Mind Matters” lub odwiedź stronę: https://www.nhs.uk/oneyou/every-mind-matters/ i sporządź swój spersonalizowany Mind Plan.

 

Media

NHS Every Mind Matters

Skomentuj

Upewnij się, że zostały wprowadzone wszystkie wymagane informacje oznaczone gwiazdką (*). Kod HTML jest niedozwolony.

Powrót na górę

Kościół katolicki

Bestsellery

SEXY ZACZYNA SIĘ W GŁOWIE. Samoakceptacja, samoświadomość, seksualność
  • Autor: Karolina Cwalina-Stępniak, Paulina Klepacz
  • Cena: 49.00 29.40 zł
Dodaj SEXY ZACZYNA SIĘ W GŁOWIE. Samoakceptacja, samoświadomość, seksualność do koszyka

Podróżowanie

Dziękujemy za odwiedzenie naszego portalu i wykazaną aktywność. Zapraszamy ponownie.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Czym są pliki „cookies”?

Poprzez pliki „cookies” należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych Użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. „Cookies” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Do czego używamy plików „cookies”?

W cookies znajdują się niezbędne informacje do prawidłowego funkcjonowania serwisu, w szczególności procesu autoryzacji (logowania), uproszczenia operacji związanych z lepszym dopasowaniem serwisu do potrzeb Użytkownika, tworzenia statystyk oglądalności oraz w przypadku realizacji dodatkowych funkcjonalności serwisu np. liczników, sond, sklepów internetowych, serwowania reklam. Informacje zawarte w cookies mogą być odczytywane wyłącznie przez serwer, który je utworzył.

Jakich plików „cookies” używamy?

Powszechnie stosowane są dwa rodzaje plików cookie – sesyjne oraz stałe. „Cookies” sesyjne, to pliki tymczasowe, które pozostają na urządzeniu użytkownika do momentu wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia przeglądarki. „Cookies” stałe pozostają w pamięci urządzenia użytkownika przez czas określony w ich parametrach lub do momentu ich ręcznego usunięcia.

Pliki „cookies” wykorzystywane przez partnerów operatora strony internetowej, w tym w szczególności użytkowników strony internetowej, podlegają ich własnej polityce prywatności.

Warunkiem działania „cookies” jest ich akceptacja w przeglądarce oraz ich nie usuwanie. Większość przeglądarek, z których można korzystać na komputerach, smartfonach czy innych urządzeniach, domyślnie akceptuje pliki „cookies”. Można zmienić te zasady w ustawieniach przeglądarki, najczęściej w zakładce Prywatność. Użytkownik może zablokować automatyczną obsługę plików cookie bądź ustawić, aby przeglądarka informowała o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w zakładce Pomoc w menu przeglądarki. Prosimy jednak pamiętać, że wyłączenie plików „cookies” może mieć wpływ na wyświetlanie naszej strony oraz na możliwość korzystania z niektórych jej funkcjonalności.

Gwarantujemy, że „cookies”, których używamy mają na celu jedynie poprawę działania serwisu, nie śledzą Użytkownika, nie są wykorzystywane do analizy pod kątem dostarczania Użytkownikowi sprofilowanych reklam lub innych celów marketingowych oraz nie zapisują informacji o stronach, które Użytkownik odwiedził w Internecie.

Uwaga! Na naszej stronie internetowej mogą znajdować się odwołania do innych serwisów internetowych, które stosują własne polityki prywatności. Rekomendujemy zapoznanie się z każdą z takich polityk, ponieważ anglia4u.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za zasady zachowania prywatności obowiązujące na tych serwisach.

Wyrażenie zgody na przechowywanie plików „cookies” i dostęp do informacji w nich zawartych.

Przechowywanie plików „cookies” i dostęp do informacji w nich zawartych wymaga zgody Użytkownika. Użytkownik może wyrazić zgodę, o której mowa w zdaniu poprzedzającym za pomocą ustawień oprogramowania zainstalowanego w wykorzystywanym przez niego urządzeniu. Takim oprogramowaniem jest przeglądarka internetowa. Najczęściej oprogramowanie przeznaczone do przeglądania stron www (przeglądarka internetowa) domyślnie zezwala na przechowywanie plików „cookies” na urządzeniu użytkownika dlatego prosimy o sprawdzenie ustawień swojej przeglądarki. Informacja o zmianie tych ustawień jest przedstawiona poniżej.

Mozilla Firefox

W menu Narzędzia wybierz Opcje, a następnie zakładkę Prywatność. Tam możesz wyłączyć zapisywanie plików cookies w ogóle, bądź usunąć pojedyncze "ciasteczka".

Google Chrome

W menu w prawym górnym rogu przeglądarki wybierz Narzędzia oraz Wyczyść dane przeglądania... Tam możesz usunąć wszystkie pliki cookies, a także, klikając Więcej informacji, przejść do strony pomocy, z której dowiesz się jak dotrzeć do zaawansowanych ustawień plików cookies.

Internet Explorer

W menu Narzędzia wybierz Opcje internetowe, a następnie zakładkę Prywatność. Suwakiem możesz zmieniać ogólny poziom prywatności. Możesz też określać warunki dla poszczególnych serwisów internetowych po kliknięciu przycisku Witryny.

Opera

Otwórz menu Opera i wybierz Ustawienia, a następnie Wyczyść historię przeglądania... Tam możesz usunąć pliki cookies, a także przejść do szczegółowych ustawień klikając przycisk Zarządzaj ciasteczkami...

Apple Safari

W menu Safari wybierz Preferencje, a następnie zakładkę Prywatność, gdzie możesz zarządzać plikami cookies.